utorok 23. apríla 2013

Rimmel - Wake Me Up vs. Dermacol - Pure Gold






Rimmel  Wake Me Up 30ml - 249kč (cca 10€)
Dermacol  Pure Gold 30ml - 279kč (cca 11€)  
- oba sa dajú kúpiť v akciách za ceny okolo 150kč (cca 6€)





Wake Me Up som si prvýkrát kúpila chvíľku po tom, ako prišiel ako novinka do drogérií. Najprv som ho síce kvôli oranžovej farbe balenia (každý máme nejakú úchylku :D) obchádzala, ale po vlne kladných recenzií na zahraničných blogoch som sa rozhodla prekusnút škaredý obal a dať mu šancu. 



Mám ho v najsvetlejšom odtieni Ivory. Je v sklenenom obale s veľmi dobre polohovateľnou pumpičkou, takže vôbec nie je problém vytlačiť aj malinké množstvo.






Výrobca sľubuje:
100% zakrytie pórov  - no, tak 100% určite nie. :) A úprimne to asi ani nikto nečakal. Snaží sa, ale pre  dokonalé zakrytie treba použiť bázu pod make-up.
Rozjasnenie pleti   -  obsahuje mikroperličky, ktoré, ak trochu zaostríte, sú na priamom svetle vidieť. Efektu diskogule sa ale nemusíte báť, rozjasní jemne a prirodzene.


Krytie je stredné, pri aplikácii štetcom sa krycia schopnosť zvýši. Suché miesta nezvýrazňuje a nevytvára fľaky. Má ochranný faktor SPF 15 a neobsahuje parabény.

                                



 
Pure Gold som ukoristila na začiatku akcie ešte stále (do 30.4.) prebiehajúcej na stránkach Dermacolu. Vybrala som si odtieň čislo 1. 


Balený je v krásnom matnom skle so zlatou pumpičkou, ktorá sa však veľmi tažko ovláda. Malé množstvo make-upu sa mi nepodarilo vytlačiť ani raz. Ak niekto máte špeciálny trik ako na to, please teach me. :)


Sľuby od výrobcu:
Hydratácia a regenerácia pleti vďaka obsahu aktívneho zlata + dlhodobý zmatňujúci efekt.
A ako to je naozaj? 




Mne osobne nejak hydratácia a zmatňovanie nejdú dokopy. Takže si odtiaľ vyškrtneme hydratačné účinky a sme doma. :) Zmatňuje naozaj pekne a  pokožke dodáva veľmi príjemný pudrovo hodvábny pocit.

Na moju suchú pleť v zime to nebolo to pravé ale teraz si rozumieme už o dosť lepšie. Krytie má takisto stredné. Ochranný faktor nemá, obsahuje vitamín E a kyselinu hyaluronovú.



Zhrnutie:
Tak u mňa s pomerne veľkým náskokom vyhral Rimmel. Momentálne už mám druhé balenie a keď sa minie, tak si pôjdem po ďalšie. (Teda ak dovtedy neobjavím nejaký nový zázrak, že? :)) Je lacnejší, má lepšiu pumpičku, ochranný faktor a viac sa kamaráti s mojou suchou pleťou. Tak ak ste ho ešte nevyskúšali, na čo čakáte?!



☼ J.




10 komentárov:

  1. kamarádka měla ten wake me up a skvěle jí to zakrylo akné :) měla ho moc ráda..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj. rimmel odporucam aj ja. inak som sa chcela opytat, ci nemas nejake skusenosti s makeupmi od Pupy?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mamka ten od rimmel měla a byla dost spokojená. Já používám jen korektor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dermacol ako značku nemusím, že Rimmel vyzerá podľa mňa lepšie. :)

    Pozývam Ťa ku mne na giveaway. :)
    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koukala jsem na ně v drogerii, ale nakonec jsem si vybrala jiný...

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja by som povedala, ze ti na suchu bude lepsi ten Dermacol :)

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten make-up od Rimmelu mám, je fajn, ale už bych si ho znovu nekoupila :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten wake me up jsem měla hrozně ráda, jediné co mi na něm vadilo byly ty třpytky, no. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o voucher v hodnote 15 $, za ktorý si môžeš kúpiť, čo len budeš chcieť. Určite si vyberieš aspoň dve veci, produkty sú úžasné a cenovo dostupné :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/12/giveaway-sammy-dress.html
    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť